Oplossingen
Qualizorg heeft specifieke oplossingen voor praktisch alle disciplines in de eerstelijnszorg.
OVER QUALIZORG
Qualiview
Over ons
Heb je het idee dat je nog niet alles uit Qualiview Outcome Manager haalt? Het versturen van een vragenlijst naar je cliënt is één. Maar welke functionaliteiten zitten er eigenlijk allemaal in dit nieuwe ROM-platform?
Met de volgende twee praktische tips haal je meer uit Qualiview Outcome Manager.
Tip 1: instellen notificaties 'nieuw ingevulde vragenlijst'
Verstuur je veel uitnodigingen voor de vragenlijst via e-mail, dan kan het fijn zijn om te weten dat één van je cliënten een vragenlijst heeft ingevuld. In Outcome Manager kun je instellen dat je een e-mail krijgt wanneer er een nieuw resultaat klaarstaat om te bekijken. Je hoeft dan niet continu in te loggen om te kijken of er nieuwe resultaten zijn.
Om deze functie in te schakelen log je in in het portaal. Vervolgens kies je rechts bovenin voor ‘instellingen’ (1) en schakel je de functie ‘e-mail notificatie’ in (2). Deze instelling zet je aan of uit per account. Je kunt dus als behandelaar zelf kiezen of je dit handig vindt of niet.
Na het inloggen in Qualiview Outcome Manager kun je trouwens eenvoudig zien voor welke cliënt(en) er nieuwe resultaten zijn. In je cliëntenoverzicht zie je rechts de kolom ‘nieuwe resultaten’. Wanneer er nieuwe resultaten zijn, dan zie je bij (1) een roze gekleurd getal verschijnen. Om de nieuwe resultaten snel naar boven te halen kun je op de pijltjes naast ‘Nieuwe resultaten’ klikken (2).
Tip 2: Qualiview Outcome Manager geeft een overzicht van activiteitengeschiedenis van jou en je cliënten
Het is soms lastig om zelf bij te houden wat er bij je cliënten nou allemaal wel en nog niet gedaan is voor het ROM’men. Qualiview Outcome Manager houdt per cliënt de ‘geschiedenis’ bij, zodat je kunt zien welke activiteiten er allemaal zijn geweest bij deze cliënt.
De ‘geschiedenis’ van een cliënt vind je door in het scherm met je cliënten te klikken op zijn of haar naam. Vervolgens vind je in het tabblad geschiedenis (1) alle activiteiten bij deze cliënt.