Tip 5 & 6: zó zet je Qualiview in voor je zorgorganisatie

12 september 2018

Het verzamelen van klantervaringen is één, maar wat kun je doen met de resultaten? En hoe laat je deze werken voor je organisatie? Oftewel: hoe vertaal je feedback en inzichten door naar betere dienstverlening?

Daar is het je immers om te doen: betere dienstverlening, betere ervaringen, betere zorg. Zijn je cliënten tevreden dan kunnen het maar zo ambassadeurs voor je worden. Met alle voordelen voor je organisatie. Met de volgende 2 praktische tips haal je meer uit Qualiview.

Tip 5: verbeter je positie in Google

Wil jij beter vindbaar zijn in Google? Vertaal de reviews uit je PREM vragenlijsten naar Google Sterren! Deze zijn zichtbaar wanneer iemand je praktijk vindt via een Google-zoekopdracht.

De sterren laten zien dat jij en je organisatie transparant zijn, en dat geeft de cliënt vertrouwen. Bewezen is dat cliënten hierdoor tot 30% vaker doorklikken. Het gevolg: een verhoogde instroom van nieuwe cliënten.

Tip 6: haal alles uit je activiteitene-mail

Iedere dag inloggen in de rapportagetool, daar heb je het te druk voor. Dat begrijpen wij en daarom maken we het je gemakkelijk: wij zetten wekelijks de meest recente ervaringen voor je op een rij. Heel praktisch, in de activiteitenmail.

Nieuw in het overzicht is dat je je eigen praktijk vergelijkt op verschillende manieren:

  • Met je eigen organisatie in het voorgaande jaar;
  • Met de gehele benchmark in een bepaalde periode;
  • Met je eigen scores van de afgelopen drie maand;
  • Ook zie je een overzicht per zorgverlener.
Gerelateerde artikelen
Tip 1 & 2: zó zet je Qualiview in voor je zorgorganisatie

Het verzamelen van klantervaringen is één, maar wat kun je doen met ...

Tip 3 & 4: zó zet je Qualiview in voor je zorgorganisatie

Het verzamelen van klantervaringen is één, maar wat kun je doen met ...