Tip 3 & 4: zó zet je Qualiview in voor je zorgorganisatie

15 augustus 2018

Het verzamelen van klantervaringen is één, maar wat kun je doen met de resultaten? En hoe laat je deze werken voor je organisatie? Oftewel: hoe vertaal je feedback en inzichten door naar betere dienstverlening?

Daar is het je immers om te doen: betere dienstverlening, betere ervaringen, betere zorg. Zijn je cliënten tevreden dan kunnen het maar zo ambassadeurs voor je worden. Met alle voordelen voor je organisatie. Met de volgende 2 praktische tips haal je meer uit Qualiview.

Tip 3: effectief aan de slag? Bespaar tijd, volg onze webinars!

Met onze webinars trainen we je online en live in optimaal gebruik van Qualiview. Zo kun je de korte webinar Verdiepen volgen. Hiermee krijg je antwoord op hoe je Qualiview inzet voor HRM, marketing, eigen onderzoek en kwaliteitsmanagement. Of doe je voordeel met de webinar Verbeteren, deze helpt je direct bij het opstellen van een PDCA-cyclus.

Waarom je de webinars echt even moet volgen? Hier geven we je 7 redenen!

Tip 4: altijd inzicht in je respons

We krijgen de vraag vaak: “Hoe is mijn respons en hoe is de respons van de benchmark?” Het antwoord vind je in de Qualiview Rapportagetool. Hier zie je 24/7 de actuele respons. Hoe doe je dat?

Zo bekijk je de actuele respons

  • Log in op rapportagetool.qualiview.nl;
  • Kies in de groene balk voor Resultaten > Procesgegevens > Procesgegevens;
  • In het linker veld kun je diverse filters toepassen, bijvoorbeeld een specifieke medewerker, benchmark, een specifieke periode, een bepaalde verzekeraar, geslacht, leeftijd etc.
Gerelateerde artikelen
Tip 1 & 2: zó zet je Qualiview in voor je zorgorganisatie

Het verzamelen van klantervaringen is één, maar wat kun je doen met ...

Tip 5 & 6: zó zet je Qualiview in voor je zorgorganisatie

Het verzamelen van klantervaringen is één, maar wat kun je doen met ...