Oplossingen
Qualizorg heeft specifieke oplossingen voor praktisch alle disciplines in de eerstelijnszorg.
OVER QUALIZORG
Qualiview
Over ons
De Qualiview Zorgverlener Award 2020 voor huidtherapie is uitgereikt. Tijdens het NVH Congres op 7 november 2020 werd bekendgemaakt welke huidtherapiepraktijken het afgelopen jaar de hoogste waarderingen kregen van hun klanten.
De Qualiview Zorgverlener Award voor huidtherapie werd alweer voor de vierde keer uitgereikt. Bij de awards draait het om het oordeel van de patiënt over de zorgverlener. Het winnen van een award heeft een waardevolle betekenis. Klantervaring is namelijk één van de onderdelen die tezamen met andere indicatoren de definitie van kwaliteit maakt.
De Qualiview Zorgverlener Award voor huidtherapie werd uitgereikt in de categorie: de door de klant ‘meest gewaardeerde huidtherapiepraktijk’. In deze categorie werden vooraf aan de uitreiking drie praktijken genomineerd.
Genomineerden de door de klant ‘meest gewaardeerde huidtherapiepraktijk’
Qualizorg, de organisatie achter het merk en de tools van Qualiview, verzamelt op grote schaal kwaliteitsindicatoren in de Nederlandse gezondheidszorg en bedient bijna 10.000 zorgorganisaties binnen 18 zorgmarkten. Het ervaringsonderzoek wordt gedaan via landelijk gevalideerde meetinstrumenten, met draagvlak van de beroepsverenigingen, zorgverzekeraars en Patiëntenfederatie Nederland.
Bij het tot stand komen van de uitslag worden verschillende belangrijke onderdelen meegenomen uit het klantervaringsonderzoek de huidtherapiepraktijken met Qualiview uitvoeren. Hierbij is gekeken naar de scores die praktijken hebben gekregen op vlak van het aantal ingevulde vragenlijsten, de algemene beoordeling, de Net Promoter Score (NPS) en de beoordelingen op de drie domeinen in het landelijke onderzoek.
Als criteria geldt daarnaast dat per praktijk minimaal 20 vragenlijsten en minimaal 10 ingevulde vragenlijsten per medewerker zijn ingevuld. Daarnaast hebben er diverse controles plaatsgevonden om de zuiverheid van het onderzoek te borgen.
Vakkundigheid en deskundigheid, gecombineerd met duidelijke communicatie over het behandelplan is belangrijk voor de klanten van de zorgverleners. Naast oprechte betrokkenheid en aandacht zorgt vriendelijkheid van de zorgverlener ook voor een hoge waardering en goede klantervaring.