Activiteitenmail speciaal voor medewerkers

11 februari 2019

Wij helpen je graag alles én meer uit Qualiview te halen. Dat doen wij onder meer met de tweewekelijkse activiteitenmail van Qualiview. Hierin zetten wij de actuele resultaten van je zorgorganisatie en de meest recente feedback van je cliënten voor je op een rij. Heel praktisch! En hoe fijn is het dat wij dit najaar starten met het uitrollen van deze service voor medewerkers.

Inzicht in persoonlijke resultaten

In de nieuwe maandelijkse activiteitenmail voor medewerkers, zetten wij de actuele resultaten van de betreffende medewerker op een rij. Hiermee krijgen ook medewerkers elke maand inzicht in hun persoonlijke resultaten, denk daarbij aan:

  • Actuele resultaten, recent ontvangen feedback en follow-up verzoeken uit het klantervaringsonderzoek;
  • Waardevolle informatie over de ontvangen waarderingen en gekregen feedback;
  • Tips en complimenten;
  • Maar ook een totaaloverzicht van verzonden uitnodigingen en ontvangen resultaten.

Ook kan de medewerker zijn resultaten vergelijken met de resultaten van de voorgaande periode, maar ook met de gemiddelde resultaten van de zorgorganisatie. Zo gaat het klantervaringsonderzoek leven bij je medewerkers en haal je nog meer uit Qualiview! De resultaten motiveren namelijk om meer activiteiten uit te zetten en een zo hoog mogelijke respons te realiseren. En meer feedback betekent meer waardevolle inzichten.

Meer Qualiview voor medewerkers

Je medewerkers nog meer betrekken bij het klantervaringsonderzoek? Dat kan! Laat ze bijvoorbeeld de webinar ‘Qualiview voor medewerkers’ volgen. In deze webinar krijgen je medewerkers inzicht in de vragenlijst en krijgen ze praktische tips. Bekijk onze agenda voor actuele data.

Gerelateerde artikelen
GGZ: een goed gesprek met je cliënt over resultaten, hoe doe je dat?
Over Mark Bench

Suzan Oudejans en Masha Spits van 

Tip 3 & 4: zó zet je Qualiview in voor je zorgorganisatie

Het verzamelen van klantervaringen is één, maar wat kun je doen met ...