- Qualizorg
- Diensten
- Referenties
- Algemeen
- Actueel
- Whitepapers en Factsheets
- Artikelen
- Verzamelen, beheren en inzichtelijk maken kwaliteitsindicatoren
- Op weg naar het meten van de zorgbeleving van morgen
- Zorgvuldige interpretatie van data
- Inspelen op toekomstige ontwikkelingen
- Wanneer levert u de beste zorg aan uw patiënt?
- 'Neem de patiënt als uitgangspunt’
- Twee en een half jaar kwaliteitsmeting
- Fysio Prestatie Monitor: “Meten is weten”
- Patiëntervaring ten behoeve van kwaliteitsverbetering onderzocht in Maxima Medisch Centrum
- Over Qualizorg
- Qualizorg informatie
- Zoeken
- Sitemap
- Disclaimer
- Privacy statement
- Onze markten
- Contact
- Samenwerkingspartners
- Subverwerkers
- FAQ respondenten
- Ik kan de vragenlijst niet openen/de vragenlijst loopt vast
- Waarom worden er vragen over mijn achtergrond gesteld?
- Ik heb een vragenlijst ontvangen, maar ik ben niet bij deze zorgverlener geweest
- Ik heb de vragenlijst al ingevuld, waarom ontvang ik toch een herinneringsmail?
- Ik zou de vragenlijst graag op een later moment willen invullen. Is dat mogelijk?
- Ik wil niet meer benaderd worden om een vragenlijst in te vullen
- Certificaat
- NedHIS
- White papers en rapporten
Sitemap
